Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
17.02.2011 21:45 - За ходенето в бар
Автор: hazelnut Категория: Забавление   
Прочетен: 824 Коментари: 0 Гласове:
2



 Защо хората ходят по барове? 



Онзи ден седях с братчето в един бар, а когато и той ме заряза се запитах какво по дяволите правя аз тук... 
Ако ми харесваше музиката - ок, ако познавах някой друг - ок, даже ако им ставаха коктейлите пак ок. Обаче нищо от това. Единственият по-свестен бар в околовръс. С брат ми. Не че не ме кефи като компания, но след като обсъдихме новите му фенки се изчерпахме. А накрая и той самият зачезна нанякъде. 
В крайна сметка реших, че причините да идеш на бар са 2. Първо, защото си с много яка компания. Тогава изобщо няма значение къде си, каква е музиката, как са им коктейлите и т.н. Просто си правиш кефа. Причина номер две да отидеш в бара е да искаш да си намериш компания... По възможност - симпатична. 
След 4 безсмислени часа в селския бар, няколко халби бира и отврат коктейли стигнах до извода, че ако не отговаряш на критерии 1 и 2 (тоест попаднеш в моя случай) просто се наливаш като свиня. Накрая резултатът е 1:0 за алкохола, липсваща сума от портфейла, а на всичкото отгоре на сутринта имаш и махмурлук... 



Гласувай:
2



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: hazelnut
Категория: Забавление
Прочетен: 134240
Постинги: 45
Коментари: 93
Гласове: 114
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930