Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
18.01.2011 15:27 - Спомени на лента :)
Автор: hazelnut Категория: Забавление   
Прочетен: 1466 Коментари: 3 Гласове:
0

Последна промяна: 18.01.2011 15:36


Имам си лентов фотоапарат! Честито на мен! Толкова много му се радвах... На 16 години е, но е като новичък. Има си страхотен обектив и може да конкурира доста дигитални апарати. 
Толкова бях ентусиазирана като го видях за първи път. Знаех си, че сме родени един за друг. Още не го бях взела в ръце и вече тичах да търся ленти и да гоня разни познати, животинки и каквото се сетя, за да "щракам". Точно като малко дете с нова играчка. 
Вече почти месец по-късно, все още не ме е напуснал навика да се опитам да видя какво е запечатано... Май това е единственото нещо, което ме дразни. 
Обаче пък получих ново усещане, или по-скоро добро забравено старо. 
Не помня кога за последен път бях оставяла ленти за промиване. А сега имам доста, толкова, че вече не помня какво има на тях. И трябваше да чакам 4 дни, за да разбера. 
Усещането е страхотно. Като да идеш на среща с много стар приятел. Хем знаеш какво да очакваш, хем в същото време нямаш търпение да го прегърнеш. 
Така и с лентите, не помня кога за последно толкова свивало под лъжичката. 
Отивам, подавам си номерчето и чакам жената да ми даде моите снимки. Най-накрая ги държа и бързо, бързо "превъртам" спомени. 
В главата ми прескачат мисли: "О, да! Това парти беше върхът!! А тези двамата, кога пък съм успяла да ги хвана в тази поза!" И много усмивки... 
А най-хубавото? Няма да ги кача във фейсбук, а познатите ми могат да се порадват заедно с мен на чаша кафе... 




Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - Каква е цената на лентата? Наистина ...
18.01.2011 15:44
Каква е цената на лентата? Наистина лентата е още ненадмината..
цитирай
2. анонимен - Питам защото искам да направя видео ...
18.01.2011 15:54
Питам защото искам да направя видео клип с нещо като фотоанимация.. Просто много ми харесва излъчването от лента, но не мога да си позволя кинокамера и кинолента.. А си мислех че ако продават още фотолента - то тя ще струва доста скъпо пък и може да ти се изсмеят че вече никой не снима с аналоговата технология, разбира се знам че още се снима с лента - но мислех че го правят само професионалисти - и то на доста висока цена..
цитирай
3. анонимен - В България е 3-4 лв. Но по е-бай може ...
19.01.2011 12:08
В България е 3-4 лв. Но по е-бай може да се поръча и излиза доста по-евтино.
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: hazelnut
Категория: Забавление
Прочетен: 134147
Постинги: 45
Коментари: 93
Гласове: 114
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930